قــــــــــــلـــــــــــــــوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قــــــــــــلـــــــــــــــوب

قلوب 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

بالامانه تردو على الموضوع ده

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hob bela hedod
مرشح للاشراف**
مرشح للاشراف**
hob bela hedod

الاقامه : فى قلب الاحباب

بالامانه تردو على الموضوع ده Empty
مُساهمةموضوع: بالامانه تردو على الموضوع ده   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالأحد ديسمبر 03, 2006 11:18 pm

السلام عليكم انا عايز اخد رايكم فى موضوع كده والموضوع ان انا اتعرفت على واحده من طريق النت وحبتها وهى كمان حبتنى بس المشكله موش هنا المشكله فيه انا اقولكم ازاى اولا انا موش هضحك عليكم واقلكم انا وانا وانا لا انا شغال منجد افرنجى ومن المنوفيه وعلى الرغم من كده هى بتحبنى وانا بموت فيها ومقدرش ابعد عنها وعايز اتقدم لها مع الرغم عارف انى لو اتقدمت اهلها هيرفضو موش علشانى انا لا علشان الشغل والبلد والنت فعايزين رايكم فى الموضوع ده وياريت تساعدونا قوللنا نعمل ايه فى المشكله دى وعايزين رايكم بكل صراحه ولو فى راى ضدى قولوه برده ومفيش اى زعل منكم بس يكون رد بفايده وفى اخر كلامى هقلكم فى رعايه اللهLOVE
احمد شعبان
مشرف
مشرف
احمد شعبان

مُساهمةموضوع: متتأكد الاول من شعورك وشعورها   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 04, 2006 4:17 pm

أتأكد الاول من شعولك مش ممكن تكون مشاعر عادية وبرضه أتأكد من شعورها وخد رأيها فى الموضوع وبعدين أتقدم
http://www.ahmedelmatrix.jerran.com
hob bela hedod
مرشح للاشراف**
مرشح للاشراف**
hob bela hedod

مُساهمةموضوع: يجماعه   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 04, 2006 6:28 pm

يجماعه احنا الاتنين بنحب بعض اوى وهى عارفه كل حاجه عندى عايزين بس ردكم فى نعمل ايه مع اهلها ونواجههم ازاى
الجوه
مشرف
مشرف
الجوه

الاقامه : لم يتم التصريح من قبل سيادته بذلك

مُساهمةموضوع: الجوه   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 06, 2006 10:42 am

واضح من كلامك ان انتا بتتكلم بجد وعلشان كده انا فضلت انى اقولك يا برنس رأيى بسراحه انا عاوز الاول تقولى انتا قابلتها ولا لاء ؟ ولو لاء يبئا يا برنس تفكر كويس لان مفيش حد هيديلك الرد اللى انتا عاوزه والموضوع ده مفهوش زعل ولا مجاملات انتا فاهم طبعا....... اما بئا لو كنت قابلتها فالعلاقه دى مش مجرد علاقه على النت دى تبئا علاقه عاديه ودى مش محتاجه انك تاخد رأى حد فيها ولا انتا مش معايا انا عاوزك ترد عليا علشان اكمل معاك الحوار
hob bela hedod
مرشح للاشراف**
مرشح للاشراف**
hob bela hedod

مُساهمةموضوع: لالالالالالالالالالالالالالالالا   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 06, 2006 12:06 pm

لا انا مقبلتهاش وكمل معايه انا مستنى منك رد
الجوه
مشرف
مشرف
الجوه

الاقامه : لم يتم التصريح من قبل سيادته بذلك

مُساهمةموضوع: الجوه   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالخميس ديسمبر 07, 2006 10:53 am

يا حبيبى يا حب بلا حدود ....... المفوض تكون انتا عارف انا كنت اقصد ايه طب خلى بالك معايا

لو واحد حصلتله نفس ظروفك كده وانتا مثلا صاحبه واخد رأيه هتقوله ايه ؟
مش مهم دى
يعنى انتا كده عاوز تشترى سمك فى ميه وهقولك نصيحه......... يا حب بلا حدود متديش الثقه فى اى حد تعرفه مابالك لو كان الحد ده انتا مشفتوش قبل كده

انا عاوزك اولا لو تعرف تقابلها حتى لو كانت فى محافظه تانيه انتا مش هتشترى سمك فى ميه
وثانيا انا عاوزك بعد ما تقابلها ترد عليا لانى متأكد انك بعد ما تقابلها لو قابلتها يعنى هتغير {أيك فى الموضوع ده

انا مش قصدى انى اسددها فى وشك بس صدقنى انا خايف عليك مش اكتر ولا اقل
ورد عليا تانى لما تقرأ
حــــيــــران
مشرف
مشرف
حــــيــــران

مُساهمةموضوع: رد: بالامانه تردو على الموضوع ده   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالخميس ديسمبر 07, 2006 12:30 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزي (حب بلا حدود)انا قريت الموضوع بتاعك وبصراحه انا عاوز تاخد كلامي ده علي انه واحد صاحبك وبيحبك وخايف عليك لان الموضوع ده والله بجد حصل معايه بس الحمد لله انا فقت منه علي طول لان بصراحه انا مش بشجع موضوع الحب من علي النت ده
انا مش هاعمل فيها دكتور نفسي وهاقولك اني هحلل شخصيتك بس انا هاقولك اللي انته حاسه انا حاسس انك حبيت قبل كده بس الحب ده ما دامش او كان من طرف واحد اللي هوا انته صح؟
ياريت تفوق شويه وسيك من الموضوع ده دا لو كنت فعلا عاوز نصيحتي ومتستعجلش ومسيرك ربنا هايكرمك وهاتلاقي حب حقيقي لان اللي انته فيه ده مش حب ده اعجاب او انته عاوز حب وخلاص فياريت تاخد بنصيحتي دي لاني والله بجد خايف يجرالك اللي جرالي
والسلام ختام ومستني منك رد علي كلامي ده
اخوك
حــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــران
hob bela hedod
مرشح للاشراف**
مرشح للاشراف**
hob bela hedod

مُساهمةموضوع: يجماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااعه   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالخميس ديسمبر 07, 2006 8:39 pm

والله انتو موش مقدرين الحب ده وانا عارف انى بحبها بحبها والله وهى كمان بنحب بعض وبنكمل بعض فى كل حاجه وايه يعنى حب من عل النت يمكن دى الوسيله اللى خلتنى احبها وانا عارف والله انى بحبها ياريت بس يجماعه تقولولى اعمل ايه مع اهلها واقنعهم ازاى انا مستنى ردكم فى اقرب وقت وياريت بسرعه يجماعهLOVE بحبهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا والله بحبهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
star
مشرف
مشرف
star

مُساهمةموضوع: رد: بالامانه تردو على الموضوع ده   بالامانه تردو على الموضوع ده Icon_minitimeالأحد ديسمبر 17, 2006 5:19 pm

السلام عليكم ورجمه الله وبركاته
اولا اسفه ع تأخيرى بس والله كان غصب عنى وانشاء الله بردو عغيب غيبه صغيرة كدة وهرجع ع العيد بس ادعولى
يــــــــــــــــــــــــــارب
ثانيا يا حب بلا حدود كلام باقى الاعضاء لازم تاخد بيه لانهم ناس اكيد موش بيتكلموا من فراغ بس ع فكرة يا الجوة موش ضرورى الا انت بتقوله يكون صح فى ناس كتير موش بيكون الشكل اهم شىء معاك انه لازم يشوفها بس ممكن ميغيرش رايه لان الا بيحب موش بيدور ع شكل او اى حاجة تانيه ممكن يغير لو لقى ان الكلامن والحب متغير وممكن يكون اتكلموا ميك او تلفون الله اعلم
بالنسبه ليك يا حيران ربنا يعينك الا انت كنت فيه ويصبرك بتبقى صعبه حسه بيك اووووووووووى وبدعيلك بس بردو ممكن يكون حب وممكن لاء ممكن يكون حب ومصدق لقى شبه الحب الا فشل وممكن يكون محبش وما صدق بردو انه لقى حب او انه حب وصل لاحساس حاسس انه موش ممكن يلقيه فى دنيا اسهل ما فيها الكدب والخداع وان اى حد يقول لاى حد بحبك بكل بساطه وبنفس درجة البساطه يقوله سورى موش بحبك بسساطه بردو
ارجو ما تقسوش عليه وارجو مكنك يا حب بلا حدود انك تاخد بنصيحتهم وتحاول معاها ومع نفسك وحاول توصل لحل يريحك بس يكون صح وبردو ما تنسوهاش ممكن تكون هى بردو فى ظروف يمكن تكون زيه فى الحيرة والقلق من كل زيه واكتررررررررررررررررر
شكرررررررررررررررررررررررررررا
واعزونى انى موش متابعه معاكم الفترة الا فاتت ولاسف موش هقدر فى الفترة الا جايه بس انشاء الله بعد العيد اكون معاكم
سلام عليكم ورحمه الله
ودى من star
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

بالامانه تردو على الموضوع ده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-